جستجو

بازدید سرزده مدیرکل بازرسی استان خراسان جنوبی از شهرداری منطقه یک

اخرین خبرها

✅مهدی رحیمی مدیرکل بازرسی استان خراسان جنوبی روز گذشته با حضور در منطقه یک شهرداری بیرجند با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد

🔻به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری بیرجند؛ مهدی رحیمی مدیرکل بازرسی استان  ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان منطقه یک، با مهم برشمردن وظایف شهرداری در امر خدمت رسانی به شهروندان به رسالت ویژه شهرداری در نظام اسلامی تاکید کرد.

✅مهدی رحیمی بازرس کل قضایی استان در ادامه با حضور در دفتر دکتر صادقی شهردار منطقه یک اظهار داشت؛ توجه مسئولین به درخواست ها و مشکلات شهروندان و پاسخگویی صادقانه منجر به افزایش اعتماد، رضایتمندی و مشارکت پذیری آنها خواهد شد.

✅دکتر یاسر صادقی شهردار منطقه یک نیز ضمن خوش آمد گویی و تشکر از حضور ایشان در منطقه یک افزود؛ جلب رضایت شهروندان و رفع مشکلات آنها اولویت نخست مجموعه مدیریت شهری است که شهرداری بیرجند در قالب برنامه های خود برای دستیابی به آن بصورت شبانه روزی تلاش می کند.